Verdiğimiz hizmetlerden bazıları aşağıda listelenmiştir.
İşletim sistemi kurulumu, güncellenmesi, Bilgilerinizin
otomatik Cd-Dvd, External (Dış) usb harddisk vb kaynaklara yedeklenmesi ayarı, Donanım
güncellemesi, upgrade işlemleri, Network kurulumu, tanımlama ve kaynakların
paylaşımı, IP telefon sistemleri kurulumu ve desteği, Firma bünyesinde yer alan
donanım ve yazılım ürünlerinin entegrasyonu, Mevcut bilgi işlem
teknolojilerinin bakım, destek ve yönetim hizmetleri, Notebook tamiri, Yazıcı
tamiri, Monitör tamiri, Virüs taraması ve program güncellemeleri.
TEKNİK SERVİS PROSEDÜRLERİ
1.Teknik Servisimizde hafta içi 9.00-18.00 saatleri arasında
destek hizmeti verilir.
2.Servis’e getirilen ürünler irsaliyesiz Teknik Servis’e
kabul edilmemektedir. Teknik Servis tarafından verilen form olmadan ürün
müşteriye teslim edilmez. Bu durumdan kaynaklanan gecikmelerden Teknik Servis
sorumlu değildir.
3.İade edilen ürünler, bütün aksesuarları (kutu, kablo,
adaptör, köpük, poşet, kurulum CD’si veya disketi v.b.) tam olmadan iade
alınmamaktadır.
4.Teknik Servis Bakım Onarım Bölümü arızalı olarak gelen
ürünleri bir hafta içinde müşteriye Teknik Servis’te teslim edecektir.
5.Arızalı olarak gelen ses kartları, görüntü kartları ve
modemler anti statik poşetler içerisinde Teknik Servis’e getirilmediği
takdirde, Teknik Servis tarafından teslim alınmamaktadır.
6.Arızalı ve garanti dışı ürünlerin Teknik Servis’te arızası
giderilirse, müşteriden Teknik Servis Bedeli alınır. Parçası değiştirilmiş
ürünün değiştirilen parçası 2 yıl garantilidir.
7.Garanti dahilindeki arızalı ürünlerin parçaları ücretsiz
değiştirilir ve işçilik bedeli alınmaz.
8.Teknik Servis’e arızalı olarak bırakılan ve 3 ay içinde
alınmayan üründen Teknik Servisimiz sorumlu değildir.
9.Arızalı olarak getirilen ve Teknik Servis’te bakımı
yapılmış ürünler için müşteri telefon veya e-posta ile haberdar edilir.
10.Kargo ve taşıma sırasında oluşan zararlar garanti dışı
olarak kabul edilecektir.
11.Arıza tanımı yapılmayan ürünlerde yaşanacak gecikmelerden
Teknik Servis sorumlu değildir.
12.Teknik Servis’lere müşteri bilgisayarları, Teknik Servis
bedeli tahsil edilerek alınır.
13.Teknik Servis çalışanlarının, ürün hakkındaki raporları
dışında, iade ile ilgili karar yetkileri yoktur.
14.Teknik Servis’e getirilen ürünün seri numarası barkodu
zarar görmemiş olmalıdır.
7/12 GSM HATTIMIZ ; 05352107644 - 05073391799
Hizmet verdiğimiz Bilgisayar Markaları ; Acer, Aidata, Akai,
Aopen, Apple, Arçelik, Asus, Averatech, Beko, Beng, Brother, Byron, Casper,
Cbox, Compaq, Crea, Dahl, Datron, Dell, Dente, Ecs, Eskort, Exper, Flybook,
fujitsu siemens, Fujitsu, Siemens, Gateway, Gericom, Gigabyte, Grundig,
Hi-Grade, Hitachi, Hp, Hundai, IBM, Jetview, Keysmart, Kohjinsha, Lenova, Lg,
Medion, Monster, MSI, Nec, Olivetti, Packard bell,Philips, Pro2000, Queen,
Regal, Samsung, Sharp, Smartbook, SNC, Sony, Sotec, Sunny, Targa, Toshiba,
Twinhead, Vestel, Vobis, Woon, Zenon, OEM,
Diğer soru ve görüşleriniz için lütfen arayınız.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder