7 Ocak 2013 Pazartesi

Sincan Hp Laptop Yazıcı Teknik Servis





                                           Verdiğimiz hizmetlerden bazıları aşağıda listelenmiştir.

İşletim sistemi kurulumu, güncellenmesi, Bilgilerinizin otomatik Cd-Dvd, External (Dış) usb harddisk vb kaynaklara yedeklenmesi ayarı, Donanım güncellemesi, upgrade işlemleri, Network kurulumu, tanımlama ve kaynakların paylaşımı, IP telefon sistemleri kurulumu ve desteği, Firma bünyesinde yer alan donanım ve yazılım ürünlerinin entegrasyonu, Mevcut bilgi işlem teknolojilerinin bakım, destek ve yönetim hizmetleri, Notebook tamiri, Yazıcı tamiri, Monitör tamiri, Virüs taraması ve program güncellemeleri.

TEKNİK SERVİS PROSEDÜRLERİ

1.Teknik Servisimizde hafta içi 9.00-18.00 saatleri arasında destek hizmeti verilir.
2.Servis’e getirilen ürünler irsaliyesiz Teknik Servis’e kabul edilmemektedir. Teknik Servis tarafından verilen form olmadan ürün müşteriye teslim edilmez. Bu durumdan kaynaklanan gecikmelerden Teknik Servis sorumlu değildir.
3.İade edilen ürünler, bütün aksesuarları (kutu, kablo, adaptör, köpük, poşet, kurulum CD’si veya disketi v.b.) tam olmadan iade alınmamaktadır.
4.Teknik Servis Bakım Onarım Bölümü arızalı olarak gelen ürünleri bir hafta içinde müşteriye Teknik Servis’te teslim edecektir.
5.Arızalı olarak gelen ses kartları, görüntü kartları ve modemler anti statik poşetler içerisinde Teknik Servis’e getirilmediği takdirde, Teknik Servis tarafından teslim alınmamaktadır.
6.Arızalı ve garanti dışı ürünlerin Teknik Servis’te arızası giderilirse, müşteriden Teknik Servis Bedeli alınır. Parçası değiştirilmiş ürünün değiştirilen parçası 2 yıl garantilidir.
7.Garanti dahilindeki arızalı ürünlerin parçaları ücretsiz değiştirilir ve işçilik bedeli alınmaz.
8.Teknik Servis’e arızalı olarak bırakılan ve 3 ay içinde alınmayan üründen Teknik Servisimiz sorumlu değildir.
9.Arızalı olarak getirilen ve Teknik Servis’te bakımı yapılmış ürünler için müşteri telefon veya e-posta ile haberdar edilir.
10.Kargo ve taşıma sırasında oluşan zararlar garanti dışı olarak kabul edilecektir.
11.Arıza tanımı yapılmayan ürünlerde yaşanacak gecikmelerden Teknik Servis sorumlu değildir.
12.Teknik Servis’lere müşteri bilgisayarları, Teknik Servis bedeli tahsil edilerek alınır.
13.Teknik Servis çalışanlarının, ürün hakkındaki raporları dışında, iade ile ilgili karar yetkileri yoktur.
14.Teknik Servis’e getirilen ürünün seri numarası barkodu zarar görmemiş olmalıdır.

7/12 GSM HATTIMIZ ; 05352107644 - 05073391799
 
Hizmet verdiğimiz Bilgisayar Markaları ; Acer, Aidata, Akai, Aopen, Apple, Arçelik, Asus, Averatech, Beko, Beng, Brother, Byron, Casper, Cbox, Compaq, Crea, Dahl, Datron, Dell, Dente, Ecs, Eskort, Exper, Flybook, fujitsu siemens, Fujitsu, Siemens, Gateway, Gericom, Gigabyte, Grundig, Hi-Grade, Hitachi, Hp, Hundai, IBM, Jetview, Keysmart, Kohjinsha, Lenova, Lg, Medion, Monster, MSI, Nec, Olivetti, Packard bell,Philips, Pro2000, Queen, Regal, Samsung, Sharp, Smartbook, SNC, Sony, Sotec, Sunny, Targa, Toshiba, Twinhead, Vestel, Vobis, Woon, Zenon, OEM,
Diğer soru ve görüşleriniz için lütfen arayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder